fredag 27. februar 2009

Who said we look great in every pictures?

hmm... er så trøtt akkurat nå, det ser dere kanskje på bildene.... kom akkurat hjem fra jobben, etter å ha fiksa oss drekke til helga, med en risiko for ar mamma skulle oppdage det, å bli overbeskyttans =/ men selv om jeg måtte leke litt gjemsel, så kom jeg meg unna ;) når jeg kom hjem satt jeg meg tilfeldigvis på sofan, som regel går jeg opp, direkte til pcen.... vel det var senkveld som gikk og med han Alekxander Rybak som ble intervjuet.. har hørt en del rykter om han, det meste positivt :) vel i dag kunne jeg bekrefte det.. han hadde ikke min type utseendet, men herregud! jeg falt pladask for sjarmen! he he, så skjønn fyr... hørte på sangen hans etterpå; fairytale... slett ikke verst ;) blir bare glad av å se på han ^^ SÅ skjøøønn fyyyr =)



vel må vel legge meg, har en del å ordne i morgen, til festen som blir kjempe..hmm.. hva er ordet?! GØYALT! ;D

3 kommentarer: