mandag 2. februar 2009

just another manic monday...


Vel kom nettopp hjem fra en svømme tur på Gulsethallen med noen av mine fantastiske venner (Glad i dere <3).
Men jeg må si jeg ikke følte meg helt vell blandt alle de gamlingene som gikk rundt der med hvite brysthår, som lå å danset i vannet, og de gamle damene med tettpakka hår oppi en helt tåpelig svømmelue laget av gummi, lettere sagt; så ut som et j..... pensjonat der borte :P I tillegg tror jeg vi bare var i veien for de gamle damene der borte, men det er jo egentlig forståelig, med tanken på at vi fantastiske jentene stjeler oppmerksomheten fra gubbene :P Uansett en basseng er en basseng, så det stoppet ikke meg for å nyte det herlige vannet, samtidig som jeg brukte noen godt gjemte muskler.
Deilig å tenke på at for vært svømmetak du tar, bruker man alle musklene man har i kroppen og jeg skal love dere at muskler har jeg brukt, for det kjenner jeg sinnsykt godt nå; det vil si at jeg antakeligvis kommer til å sove som en stein i natt, med en risiko for at jeg kommer forsent på skolen i morra, for å ha utsatt vekkeklokka for mye :P men uansett, etter noen svømmetak var vi ikke langt unna for å ligne på disse gamlingene, når først sminken hadde ufrivillig gnidd seg over hele trynet på noen av oss :P Nei da var vi lenger ikke fantastiske jenter, men en uhu-gjeng med rynkete svømmehud og skogsti i håret, som Christina pleier og si når man ikke har en rett hårskille :P
uhu-gjengen fra barne-tv på nrk 1 :P



Jeg kom også til å tenke på, mens jeg så på en episode av sex og singelliv (som jeg har lasta ned, med et mål om at jeg skal se absolutt ALLE episodene om det så skal ta meg et år) vel får vel bare ta en ting av gangen, men må si det var deilig å ha tid til en episode av det fantastiske, elskbare programmet.. men for å komme rett på sak; Samantha snakket med en mann og klagde over at Carrie skal gifte seg og Miranda skal få et barn, mannen svarte; Well who cares to be a wife, when you can have a life?! det fikk meg til å undre; kommer jeg til å ha 'the life' eller være 'the wife'?! for meg frister det selvfølgelig å ha 'the life', i steden for å være en kone som rydder opp etter mannen sin hele tia... Jeg vet det er litt tidlig å tenke på nå, for jeg er bare i det stadiet der jeg betrakter meg selv som; 'Living-the-life-jente', og det vil jeg være en god del år til, det er bare det at...: går det ann å ha 'the life' mens man er 'the wife' i tillegg, eller er det for mye å be om begge deler?! hmm... vel samma det... Jeg skal leve en del år til før jeg tar den tanken alvorlig ;D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar