søndag 1. februar 2009

Baby, talk is cheap...



hmm... Hva skjer med at folk skal ringe meg når de er fulle?! vekke meg fra mine viduderlige drømmer klokken 4 om nattan, som om de hadde en egen ukontrolert fullefase, nemlig 'time-to-confess-to-cecilie-fasen'. Den tida der de forteller alt fra hva de har på hjertet til hva de har gjort i det siste, uten frykt for at de dreit seg ut, på grunn av det dumme ordtaket som ofte blir misbrukt, nemlig; fylla har skylda! jeg sier ikke at jeg er såå mye bedre selv, for det er jeg ikke! Men det er bare å innse der folkens; det er ikke BARE fylla som har skylda! Uten å si noen navn, eller for å virke ''litt'' selvgod, men i denne fullefasen som enkelte folk jeg kjenner, eller bare vet om har; har jeg fått vite en god del følelser som jeg ikke visste om, og selvfølgelig jeg har jo ikke noe imot det.. men jeg kunne ikke bare holde meg fra å kommentere det, siden det har vært flere en et tilfelle :/



Når det er sagt, så må jeg si at jeg er egentlig på helt feil sted akkurat nå! jeg ligger på senga mi, snakker med folk over nettet, blogger og hører på musikk, når jeg egentlig må øve til den ''lille'' historie prøva vi har i morgen! og når jeg sier liten, da mener jeg at jeg må liksom lese ca hele 40 store og lange sider, med liten skrift og lite bilder ( noe jeg er mest fan av, når det gjelder å lese en bok, eller lese i det hele tatt) så nei, den prøva blir mildt sagt forferdelig, spesielt når jeg bruker tia mi på denne dumme fantastiske pcen, mens boka m
i er på den andre sia av senga! he he :P jo da.. jeg kom i hvertfall så langt som, ta opp boka fra veska, lese og notere fra en side, men greide nok ikke å holde meg når pcen spiller fengende musikk, samtidig som den roper litt sånn;'kom igjen da!' vel vel... prøve om vikintia blir ikke lett, og jeg tror ikke jeg har blitt noe særlig smartere heller :/
Ønsk meg lykke til ;D tror jeg trenger det :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar