fredag 20. februar 2009

a cold war...

jeg skal begynne med det positive... Dagen starta med en brytemaskin som erstattet vekkeklokka mi, bare at den vekket meg litt for tidlig.. greit nok, jeg skulle jo på jobb uansett med min gretne mor som sjåfør! etter nok krangling om unødvendige ting i bilen, kom jeg på jobben med mine koselig arbeidskolegaer^^ ( bildet viser hva vi gjør på jobben; lager allien-brownies! ikke sant Jannicke?)og smile satt seg på munnen min igjen! det smilet holdt seg nesten i hele dag.. hvertfall mens jeg gikk sammen med Oggi bort til fritidsparken, der vi skulle møte Els og Christina, som sleit seg ut på disse treningsapparatene. før vi bestemte oss for å gå ut for å ta noen svømmetak, som alltid følger med jentesnakk og sladder, i hvertfall med sånne fantastiske venner som disse ;) kjempe koselig var det, men med en gang mamma kommer for å hente meg, så forsvant det 'smilet', som koset seg på munnen min, vekk! mamma er i; kan-ikke-du-bare-pelle-deg-vekk-fasen skjønner dere! beklager at det blir mye snakk om mamma her, men når hun plutselig bestemmer at vi skal ha en sånn mor og datter-dag (siden jeg etter hennes mening, aldri er hjemme!) så blir det en del snakk om det! Vel greit nok.. vi tok en tur til kino'n for å se på The Duchess (bildet), som var en nydelig film med nydelige kjoler^^vel filmen var ferdig og vi begge var i litt bedre humør.. det varte ikke så lenge...jeg kom hjem, og som alltid; skal jeg være hjemme så skal jeg hvertfall ta meg tid til å sitte ved pcen.. inntil en viss fyr (som jeg ikke kan nevne navnet på, men enkelte vet hvem det er) ringer for å spørre om å hente meg neste dag, mamma hører dette.. og selvfølgelig; klikker! ikke vet jeg hvorfor (enda en gang) men det ser ut som hu later som hu tror hu vet hvem disse personene er, å innbiller seg det verste! eller så er det bare det at hun hater tanken på; enda en helg uten cecilie! ikke veit jeg, men det jeg vet er at nå er hu i; jeg-hater-dattera-mi-fasen! ha ha xD kan ikke gjøre annet enn å le jeg xD

Jeg kom til å tenke på forholder, altså disse kjærlighets-forholdene; vi har de som åpner deg opp for noe nytt og exotic, de som er nytt og gjenkjent, de som bringer mange spørsmål, de som bringer deg til et uventet sted, de som bringer deg langt tilbake til der du startet og de som bare bringer deg tilbake. Men den mest utfordrende, fantastiske forlholdet av alle; er den du har med deg selv, og hvis du finner noen som elsker deg, så mye som du elsker deg, well thats just fabolous! (inspirert fra en serie fra sex og singelliv!)






4 kommentarer:

  1. Hey, hva svarte du han? Du skrev aldri noe om det! D: Uansett, haha.. kjipt det med mammaen din.

    SvarSlett
  2. he he xD nei jeg bare sa at jeg får se om jeg orker det etter jobben :P så jeg skulle ringe han i pausa... er litt i tvil, står her å tenker; skal jeg pakke elr ikke?! det med mamma er ikke no problem, hun har di fasene sine, mens jeg bryr meg ikke lenger ;)

    SvarSlett
  3. aww.. så trist! Men du! Tenk på sommeren og bli glad!

    SvarSlett