onsdag 11. februar 2009

Is that all there is...

Åh! jeg har lengtet etter en dag som dette! en dag der du absolutt ikke har noen planer, bare ta det med ro å gjøre det som faller deg.. vel dette var en slik dag, deilig! Snakket med mamma om jeg kunne ha en fridag fra skolen; valget var å stryke på den store prøva vi skulle ha i dag eller å droppe det?! da droppet jeg selvfølgelig det.. hadde ingen sjangs til å få bedre enn en toer, så da er heller ingen skader gjort ;) dager som denne er jo perfekt for å begynne på en god bok (noe jeg har lovet meg selv jeg skal gjøre en vakker dag) men spør du meg er en bok bare en kriminell versjon av en dvd, ( no offence! ) så fant ut at DET tar vi når sola begynner å varme og jeg kan gå ut å sole meg, DA passer det seg kanskje bedre å lese, mens kroppen blir gyldenbrun ^^

Vel i dag sto jeg opp fra min vidunderlige drømme-koma ca klokka 10, startet dagen med en frokost og dro rett til fritidsparken for å bade med mamma ^^ deretter dro jeg til byen for å handle litt dill - dall... hjalp til og med bestemor med å handle litt mat OG følge henne til og fra sykehuset... dro hjem for å slappe av litt, og for å skrive blogg ;) så nå skal jeg pakke meg godt inn i boble - jakka mi, og da er jeg klar for å gå en tur ;) og når jeg kommer hjem skal jeg se på gossip girl, DET er lenge siden sist.. Ordet TV har nesten blitt ukjent for meg... TV?! hmm.. må i hvertfall tenke meg godt om :P vel vi snakkes ;)


2 kommentarer:

  1. Vet ^^ men enda mer kos er det å starte klokka kvart på ett på skolen:P *misunnelig*

    SvarSlett