mandag 9. februar 2009

sick of this winterwonderland...

'This ain't nothing but a summer jam, We're gonna party as much as we can'... Fikk summer jam - sangen fra the undedog project i hue.. Ååååh! kan ikke sommeren komme snart?! jeg er såå lei av at det hele tia skal snø, noe som gir oss -15 grader, føler som om vi lever i en fryseboks! Det gjør jo nesten vondt å være ute, jeg er så lei! og jeg som elsker utelivet, men nei da... det går jo ikke.. jeg må heller ha på meg flere lag med klær, så mye at jeg ender opp med å se ut som en bjørn, og enda så fryser jeg... kanskje jeg har dårlig blodsirkulasjon elr no?!
huff! jeg har blokkdag i Kommunikasjon og Kultur og læreren babler i ett sett: grusomt kjedelig! skal gjøre en del senere i dag, blandt annet å jobbe, derfor valgte jeg å blogge nå....
fy søren, som jeg savner å gå med bare skjørt og en deilig delikat topp, uten å fryse! dra på stranda med venner, bade, føle varmen, sole seg, bli brun, gå med matchende solbriller, se på guttas nydelige bare overkropper, feste om kvelden uten å være redd for å tryne på isen med de nye skoa dine, spise vannmelon, drikke smoothie, nyte livet og rett og slett bare koose seg med venner! aah, livet er helt vidunderlig herlig om sommeren! Lenge leve sommeren ;D

3 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til sommeren... Trenger ikke sommer engang, bare at det er litt varmere og uten snø ><

    SvarSlett
  2. Ja snøen må vekk! så lenge jeg kan gå med t-shorte uten å fryse, er jeg fornøyd xD

    SvarSlett