tirsdag 24. februar 2009

nowhere and everywhere...

hmm.. vet ikke helt hva jeg skal blogge om, fikk bare lyst til å blogge; halv ett om nattan ;) Hodet mitt er nesten mildt sagt tomt, når det heller burde være fyllt med kunnskaper om biologi, i hva enn nå kapittel vi skal ha på prøven :/ men har enda en dag å øve på, så vi tar det siden ^^ Utenom mange prøver vi får på begynnelsen av etter vinterferien, så har det egentlig vært ganske greit å starte på skolen igjen, men jeg hadde for all del ikke hatt noe imot å sove ''litt'' lenger hver dag. Døgnrytmen min har blitt snudd helt om; greier ikke å sove før ett halv to om nattan (etter for mange sene utekvelder i vinterferien) men det kommer seg etterhvert ;) har ikke gjort så mye 'spesielt' i det siste, bare det samme gamle: jobbe, være med venner og trene.. Har jobbet ganske mye egentlig, pga; mange sykemeldte på jobben.. men greit nok; prøver å tjene litt ekstra penger til å reise ;D nå er det snakk om å reise til London i påskeferien, om 6 UKER altså, med Melis ;D det er ikke lenge til, jeg bare håååper det blir noe av *krysser fingrene*... Har jobba i dag også egentlig, tok meg også en nydelig smoothie til middag :) eelsker smoothie ^^, I mellomtiden tar jeg bare livet med ro; lev i dag, morgendagen kommer alikevel :)

2 kommentarer: