tirsdag 3. februar 2009

This is me, then...











Helt utrolig hvor mye tid jeg har hatt i det siste for å blogge! når jeg først er på pcen, så hvorfor ikke?! Har egentlig vært en ganske rolig dag i dag, med mye snø som selvfølgelig tar med seg den helt isende og forferdelige kulda, som får meg til å lengte mer etter sommeren og som også får sommeren til å virke lengere unna :/ Huff, liker ikke vinteren.. for meg kunne den vart i to uker i desember, også kunne det bli varmt, sol og sommer igjen :D men nei da, ikke her i Norge.. for her er det meninga at det skal iiise på lårene og at hendene nesten skal være blåe, når du går hjem fra byen, der du nettopp har vært med noen venner... Jeg elsker utelivet, men her varer utelivet så kort som mulig; bare inn og ut av bilen, mens vi i tillegg må ha på oss så sinnsykt mange lag på klær, som får oss til å se ut som noen runde iglo-folk, særlig med de boble-jakkene, som også er så gode å ha på seg, særlig når kulda er uovervinnelig..













Vel, for en travel jente som meg, må jeg si det var godt med litt tid i dag til å tenke gjennom ting, kom til å tenke på utrykket; silent speak louder then words! er det sånn at den som holder kjeft, kjenner man best, og den som skravler mest, skjuler på en måte no?! hmm.. jeg er ikke helt sikker, men det jeg er ganske sikker på er at jeg er hvertfall ikke; the silent one! men jeg har heller nesten ingenting å skjule :/ hva ligger i det utrykket?! jeg kan være enig i at noen ganger forteller det du utrykker mer enn det en sier, men er det noe man ikke vil si, så utrykker man heller ikke seg selv?! hmm... vanskelige greier :P









tok også et forsøk på å se frustrete fruer i dag, men ja fant ut at jeg hadde detti så ut av hele opplegget, at jeg gikk like godt opp på rommet mitt, for å gjøre noe som alltid trengs; nemlig RYDDE! det var ikke såå ille egentlig ( jeg kunne liksom se gulvet :P) men jeg har jo nå et system i rotet, og lenger ikke et rot i systemet! fikk omøblert også, så er faktisk ganske så fornøyd ;) he he, når jeg først har tid, så må jeg søren meg drive på noe hele tia da også :P he he, vel slappe av gjør jeg når jeg sover :P må også si jeg trives best i ryddige omstendigheter, eller i hvertfall å ha mitt eget system ;) Så jeg har vært ganske så flink jente^^, men nå er denne flinke, stolte jenta ganske trøtt, so wish me good night ;)



























Rommet mitt etter ryddinga ;D

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar