onsdag 25. februar 2009

Did you know?!

5 fyllefakta vi tror på!

1. Fylla gjør deg usynlig.Har du nok promille kan du tafse fritt på kjekkasen ved siden av deg. Hvem ser hvor dine hender er på vandring?

2. Fylla gjør deg uovertruffent sexy.Du er aldri så sexy som når du har lagt det fjerde laget med sminke og skjeler skjelmsk over vodkaflasken med sigaretten pent hengende ut av munnviken.

3. Fylla gjør deg smartere.Ded Tequila som drivstoff blir du ekstra reflektert, og kan løse både fattigdom og finanskrise på en natt.

4. Fylla gjør deg til en fantastisk danser.Du kaster med håret, krabber bortover gulvet og knurrer mot publikum. Du er "`The dancing queen".

5. Fylla gir deg gode ideer du bør følge.Men det innebærer også at du kanskje våkner neste morgen med en blåveis, en hest i hagen, et avrevet trafikkskilt og 17 anrop til eksen på mobilen. Ouch!


Livets 5 store sannheter!

1. du kan ikke kjenne alle dine tenner med tungen.

2. alle idioter prøver dette rett etter de har lest sannhet 1.

3. sannhet 1 var en løgn.

4. du smiler, fordi det har gått opp for deg, at du er en idiot.

Sex er som:
*som Nokia (connecting people)
*som Nike (Just do it)
*som Pepsi (ask for more)
*som fanta (share the fun)
*som coca cola (enjoy)
*som tine (må ha det, bare må ha det)
*som vg (dagen er ikke helt den samme uten)
*som narvesen (har du lyst har du lov)
*som kiwi (kjapt, trygt og billig!?)
*som Mc donalds (i'm lovin it)
*som Mix (dagens lille høydepungt)
*som fisk (legger beina til side, å nyter resten)

99% sant..
Jente som har vært hos frisøren:-
Jente 1: Åh! du har klippet deg! Heeerreguuud sååå fint!-
Jente 2: Synes du virkelig det? Jeg var litt usikker når hun var ferdig. Er du helt sikker på at du ikke syns det ble litt vel luftig?-
Jente 1: Nei! åhhh! Neineinei! Absolutt ikke! det er perfekt! Jeg kunne klippet meg sånn selv, men jeg syns ansiktet mitt liksom er litt for bredt. Kan ikke gjøre så mye med håret på grunn av det.-
Jente 2: Tuller du??? Du har et fantastisk ansikt! Du kan jo absolutt ha en slik frisyre, den passer supert til deg! Jeg kunne tenkt meg en sånn annen frisyre, men var redd for at nakken min skulle fremheves. Den er såå lang!-
Jente 1: Nei, seriøst?! Jeg hadde dødd for å få en slik nakke! den er skikkelig pen! Bare om jeg kunne byttet mine brede skulder mot din fine nakke!-
Jente 2: Du er ikke seriøs! Jeg vet om mange som vil ha like brede skuldre som deg! Altting sitter så bra på deg! Jeg mener.. Se frks på mine armer. Se så korte! Hvis jeg hadde hatt dine skuldre, hadde jeg sikkert klart å finne klær som passet meg mye bedre!
--------------------------------
Gutt som har vært hos frisøren:-
Gutt 1: Klippa deg?-
Gutt 2: jepps!-
Gutt 1: Kult ;)

2 kommentarer: