søndag 1. mars 2009

Confession sunday...


notat til meg selv: alltid ta på deg sminke før jeg går ut døra!


sånn har det alltid vært! vet at dette høres veldig fjortiss ut, men jeg var litt 'care' i dag, (og jeg er IKKE en care-person bare så det er sagt!) jeg gikk på treninga, altså ut av døra, uten noe som helst sminke! å på toppen av alt; skal har jeg faktisk lagt ut et bildet som jeg tok i dag av meg UTEN noe sminke! Ææææ! tenkte jeg måtte vel bare face mitt størtse frykt (--->)! vel etter en fantastisk helg, med mye fest og morro, blandt annet på lørdag med mine fantastiske venner, hva er ikke bedre enn en ordentlig jentekveld? :D takk jenter :* vell, å sminke oss i dag?! nei, det droppa vi! etter at alle ble henta, og huset så sånn ca jævlig ut ( hadde det ikke vært for mye hjelp fra dere andre, hadde jeg brukt timer på å gjøre huset sånn CA okey ut) ble jeg med Els og Christina på treninga... pleier egentlig å svømme bare, men etter for mye kose spising med jentene mine, følte jeg trangen var STOR etter å få trene mye hardere, får å ikke ende opp med ALT for dårlig samvittighet! hater å ikke føle meg vell med kroppen min, greit har sikkert ikke noe imot å gå ned i vekt, men å bli større: NO WAY! det er tross alt en bikini-sesong som venter meg/oss!








PS:bilder og mer info om jentekvelden kommer senere ;D

1 kommentar: