søndag 8. mars 2009

He's just not that into you...

kom nettopp hjem... så filmen; 'He's just not that into you' på kino, for litt siden. Filmen er basert på en bok som sier:

Du er singel, har truffet en fyr, men han gir deg sånn-passe-bra- tilbakemeldinger.



Du lager unnskyldninger for ham, for han er jo sikkert bare redd for å binde seg, eller kanskje han ikke vil ødelegge vennskapet, eller han har så veldig mye å gjøre på jobben? Hallo!



Han er faktisk ikke interessert



Disse fem ordene kunne ha spart deg for mye tvil, fortvilelse og sinne.


Menn er rett og slett for feige til å si ting direkte til en kvinne, men måten de oppfører seg på viser veldig godt hva de føler. Livet er for kort til å tusle rundt med en uinteressert mann. Og når du har lært deg å tolke signalene riktig, er det bare å ta beina fatt og kommer seg videre. Finn en som fortjener deg!




Det er veldig lett for oss jenter/ kvinner å tenke over en avvisende gutt/mann:


- 'hmm.. han er sikkert bare redd for å vise følelsene sine, men når han blir kjent med min sanne jeg, hvil han falle pladask for meg.'




eller...




-'han ringer sikkert ikke.. han har sikkert mista nummeret, eller ødelagt telefonen, eller kanskje bestemora har dødd?!'




eller...




-'han er sikkert bare utro, siden jeg har vært ganske avvisende og nesten aldri hjemme'






er det sånn at vi kvinner gir så mye av oss til mennene, at når de først gir LITT av seg selv, blir vi overlykkelige og tror at han er såå bettatt av deg, mens du unnskylder han for alle de andre avvisende måtene har er og har vært på... He's just not that into you, enkelt og greit!


men det kan like godt være det motsatte kjønn også. jeg mener at jenter er jo avvisende mot gutter også. hvis det er noen man ikke liker, ser man det på hele kroppsspråket! men det gutter er flinke på; er å innse det! vi kvinner er på en måte ganske flinke til å tenke: HALLO?! han liker jo meg da! han er sikkert bare litt opptatt for tiden, elr no?! selvfølgelig det finnes unnntak! men vi er regelen, og regelen sier at; liker han deg ikke, så liker han det bare IKKE! vi kvinner er også flinke på å tenke; han er en 'bad boy', men JEG kan forandre han! da må jeg bare si; sorry folkens; en 'bad boy' vil alltid være en 'bad boy', så deal with it!




men ikke fortvil; det finnes mange fisker i havet ;D og da snakker jeg 'fiine fisker'!






3 kommentarer: