mandag 2. mars 2009

Girls just wanna have fun ;D

Vel som jeg lovte dere, så skulle jeg prate mer om jentefesten og legge ut bilder i dag ;) jo da.. holder det jeg lover, hvertfall denne gangen :P

etter å ha fått tak i drekke og lurt meg unna mamma, var festen i gang ;D en ekte jentefest! med MASSE latter, sladder, tull, dans, liv og morro! ;D

festen var hos meg, med overnatting! selvfølgelig må vi ha overnatting, jeg mener det er jo for seint å dra hjem ca 05.oo uansett! x)
så dette må vi gjøre oftere jenter ;D





her kommer bildene x) :








best med litt sitron etter en shot!




He he x)





Aaaw <3












en annen ting jeg har lovet meg er at I DAG skal jeg legge meg tidlig. vet at klokka allerede er 22.13, men etter å ha misslykket flere ganger skal jeg tvinge meg selv til å legge med tidligere enn det jeg i hvertfall pleier, som er ca tolv-ett om nattan!



Natta alle sammen ^^





zzzzzzzzzzz.....

4 kommentarer:

  1. aw!! Men det trutemunn bilde av meg med tequilla er så feil! ><

    SvarSlett
  2. jeg syns det bildet var kjempe søtt jeg :)

    SvarSlett
  3. Haha, oi! Gulvbildet av meg var hett xD Anywho, det var supahkos. :]]

    SvarSlett